"Fiţi, dar, voi desăvârşiţi precum Tatăl vostru Cel ceresc desăvârşit este".


Matei 5:48

luni, 20 iunie 2011

Povestea creatiei

Am primit pe mail un material dintr-o carte ce se numeste “Manualul ascensiunii (al înălţării, al iluminării)” scris de Joshua Stone. Ceea ce mi-a plăcut în mod deosebit a fost faptul că, în cartea mea, precedentă am atins acest subiect şi pe alocuri am avut dreptate. Doar pe alocuri…
Am să citez, cuvânt cu cuvânt acestă poveste a creaţiei. Cam aşa a început totul…
“Povestea creaţiei, care urmează, este o poveste uluitoare şi pe alocuri greu de crezut.
Aş vrea doar să confer mai multă credibilitate acestui capitol, spunând că n-am inventat
eu nimic din toate astea. Toate aceste informaţii vin direct din mesajele de la Mintea
Universala, transmise prin Edgar Cayce si alte surse, cum ar fi Djwhal Khul, Ruth
Montgomery, Fundatia Tibetană şi alte asemenea tipuri de channeling. Lucrul uluitor este
că toate aceste surse spun o poveste în principiu similară, astfel încât ştiu că mă aflu
foarte aproape de adevăr, deşi o parte ar putea fi foarte surprinzatoare pentru unii dintre
cititori.
La început a fost o singură sursă de Lumină, prezenţa unică, numită Dumnezeu.
Dumnezeu, în marea Lui bucurie şi dragoste, a avut dorinţa sa creeze, să se exprime. Din
aceasta stare nediferentiată, Dumnezeu a creat stele, planete, galaxii, universuri, şi i-a
plăcut ceea ce crease. Lipsea, totuşi, ceva: compania. Dumnezeu a dorit să creeze fiinţe
cu conştiinţa de sine, care sa poată împărtăşi cu El bucuria creaţiei. Din infinitatea lui
Dumnezeu au apărut trilioane de scântei de Lumină, făcute după chipul si asemănarea
Lui.
Din aceasta exprimare a apărut şi Amilius, Lumina, prima formă de expresie a minţii
Divine, prima manifestare a spiritului. Toate sufletele au fost create de la început şi toate
sufletele erau androgine. Lucrul extraordinar legat de crearea noastra a fost aspectul
liberului arbitru.
În momentul când am fost creati, ne-am luat zborul în univers, creând asa cum creează
Dumnezeu, cu mintea noastră, extinzând Împărăţia lui Dumnezeu. Eram perfecţi, iar
aceasta era starea Edenică. În călătoriile noastre prin infinitatea lui Dumnezeu, am
descoperit universul fizic sau material şi ni s-a trezit curiozitatea, căci la început nu
aveam corpuri fizice, doar corpuri spirituale.
Atunci am început sa ne proiectăm o parte din noi însine, să zicem, pe Pamânt, ca să
explorăm frumuseţea materiei. De fapt, nu era nimic rău în asta, căci întreg universul
infinit era un fel de teren de joacă. Am început să ne proiectăm o parte din noi înşine într-un copac, ca să experimentăm cum e un copac. Apoi ne-am proiectat o parte din noi înşine într-o stânca, să vedem cum era  a fi aceea, apoi într-un animal, ca să vedem cum e sa manânci iarbă şi să interactionezi cu alte animale.
În toate cazurile, făceam asta şi apoi plecam şi ne proiectam înapoi în planurile
spirituale. Apoi, de asemenea, cu puterea incredibilă a minţii noastre, cream forme-gând
de animale prin puterea imaginaţiei. Aceste forme-gând începeau să capete densitate şi
noi locuiam în aceste creaturi care erau forme-gând, întocmai aşa cum locuiam într-un
animal care fusese deja creat.
Toate acestea au fost bune si frumoase pâna la momentul din creaţie pe care Biblia îl
numeşte căderea omului. Acela a fost momentul în care noi am uitat cine eram, din cauza
supra-identificarii cu universul material. Am rămas prinşi în densitatea materiei şi am
început sa credem ca eram animale sau creaturile forme-gând animale pe care le creasem.
Căderea în iluzia că suntem materiali ca identitate, nu spirituali, a iniţiat spirala
descendentă a creaţiei. În acel moment, a început să existe "ego", ego fiind un sistem de
gândire şi o filosofie bazată pe credinţa iluzorie în separare, frică, egoism şi moarte.
Acest fenomen al căderii tot mai adânci a sufletelor prinse în iluzia materiei a
continuat într-un ritm alarmant. Amilius (o încarnare a lui Iisus) şi alte fiinţe înalte care
nu căzuseră au ştiut că trebuia făcut ceva pentru a-i ajuta pe semenii şi fraţii şi surorile
lor, caci omul continua să creeze o mulţime de monstruozităţi ca să-si satisfacă dorinţa scăpată de sub control.
……………………………………………………………………………
Planul pe care Dumnezeu şi Puterea lui Dumnezeu l-au conceput pentru a rectifica
aceasta situaţie a fost crearea a cinci rase fizice, pe cele cinci continente ale planetei.
Fiecare rasă avea altă culoare a pielii. Nicio culoare nu era mai bună decât alta, dar
fiecare era potrivita pentru o alta climă. Anumite culori ale pielii erau mai bune pentru
anumite condiţii climatice.
Planul era ca toate sufletele care rămasesera prizoniere în materie să folosească aceste
corpuri umane mai perfectionate pentru a se încarna în ele, corpuri mai potrivite pentru
fiii si fiicele lui Dumnezeu. Aşa că omul nu s-a tras din maimuţă, cum sustineau
evolutioniştii; am fost creaţi”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu